2012. május 4., péntek

Díjat kaptam! :)

Most egy ideig megint nem nagyon volt időm írni, mikor pedig benéztem, két meglepetés is írt:
Bellala és Zenzen is nekem továbbította a Liebster blog díjat! Köszönöm szépen, lányok! :)
Bellalával kapcsolatban az is aranyos, hogy egy Esztitől kapta, ő maga is Eszti, és nekem, egy harmadik Esztinek adta tovább a kitüntetést. Mennyien vagyunk! ;)
Nos, eredetileg öt embernek kéne továbbadnom a díjat, de ne haragudjatok, én nem tudok ötöt kiemelni a kedvenceim közül! :(
Viszont itt van öt érdekesség magamról, amit talán még nem tudtatok. (Igyekszem olyanokat írni, amik az előző díjnál nem voltak)
1. A legjobban a nagy, szőrös pókoktól félek
2. Öt éve lovagolok, kisebb nagyobb szünetekkel :)
3. 9gag függő vagyok :D
4. Imádok turizni és Vaterán vásárolni
5. Nem tudok meginni egy pohár jégkását "agyfagyás" nélkül :D

Remélem érdekes volt, Bellalának és Zenzennek pedig mégegyszer köszönöm szépen :)
Szép napot nektek,
Eszti


3 megjegyzés: