2012. április 24., kedd

Essence Ultra Strong Körömerősítő - A kezdet

 Én is, mint sokan mások, megvettem az Essence Ultra Strong Körömerősítőjét, amely 85 %-kal erősebb körmöket ígér. A körmeim nincsenek túl jó állapotban, soha nem is voltak. Könnyen beszakad, letörik, lemezesen leválik a teteje, úgyhogy nem a legszebb, a körömvégek lemezessége látszik a képeken is...
 Még a körmeim mutogatása előtt - ő a kicsike. A csomagolása tetszik, egyszerű, az Essence-től megszokott design, nekem tetszik a nem átlátszó, hanem ezüstös csomagolás. A figyelmeztetés részt is jól oldották meg, a címkét lehet ketté választani, de erről sajnos nincs képem.
Akkor lássuk a kezdeteket, íme a meztelen igazság (egy réteg lakkal):

 
 
















Féltem, hogy akkor most a kúra ideje alatt nem lehet kifestve a körmöm, mert a legtöbb bloggerina azt írta, hogy pocsék alaplakk, nem terül szét rajta a körömlakk és lassabban is szárad. Aki esetleg eddig emiatt nem vette meg, azt megnyugtathatom: nekem semmi ilyen jellegű problémám nem volt, teljesen normálisan lakkozható.
Amit még el akartam mondani róla, hogy formaldehidet tartalmaz (mondjuk, nekem erről a szóról agyakat befőttesüvegben tároló őrült tudósok jutnak az eszembe...), nem tudom, ez mennyire egészséges, de több körömerősítőnél is láttam feltüntetve mint alapanyag, amíg használ, addig nekem lepkekaki is lehet benne :) Amire figyelni kell, csak annyi, hogy nem a legjobb ha folyamatosan a körmünkön van, a legideálisabb a két nap rajta, egy nap szünet. Igen, ez elég macerás, de megéri odafigyelni rá.
Az ára is teljesen baráti, mint az Essence termékeknek általában, én Rossmannban 600 Ft-ért vettem.

Összességében még nem tudom értékelni, de nagyon kíváncsi leszek rá, remélem tényleg használ majd, elképesztő jókat olvastam róla, szóval nagyok az elvárásaim :) Amint tudok valami eredményt felmutatni, jelentkezem a folytatással!

Ti használtátok már ezt a lakkot? Milyen körömerősítőtök van? Van ami bevált, vagy ami nagyon nem?

Puszi,
Eszti

13 megjegyzés:

  1. Én ennek még a régebbi változatát használtam meg használom még mindig. Szeretem. Lakk alá mindig ezt kenem, mert nekem még könnyebb is lakkozni, ha alapnak fenn van ez.

    VálaszTörlés
  2. Én is tudok rá lakkozni (essence lakkal próbáltam). Még én sem tudok róla véleményt, mondani, mert elég össze-vissza kenegetem, de mától indul a projekt :)

    VálaszTörlés
  3. Látom, akkor nem csak nekem vált be alaplakknak, nem tudom mi lehetett a gond a többi bloggerinánál. :) Phoenix, sok sikert a projektedhez, majd írj, hogyan alakulnak a körmeid!:)

    VálaszTörlés
  4. jajj nagyon örülök ennek a posztnak! remélem beválik mert akkor én is mindenképp megveszem :) nagyon sok bajom van a körmömmel mert hát.. szégyen de 11 évig rágtam, szóval olyan mint a gumi :/ nagy szükségem lenne vmi speckó cuccra ami rendbe hozza, ha már nagy nehezen leszoktam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. You are my heroe. *.* Én csakis akkor vagyok képes megállni, hogy ne rágjam/tépjem le a körmöm, ha szépen ki van festve. Igazából ezért is van rajtam mindig valami lakk, mert az segít visszafogni magam :D

      Törlés
  5. Nekem sincs jó állapotban a körmöm, úgyhogy megfontolok egy körömerősítőt, de Eszti majd lécci írd meg milyen lesz, kiváncs vagyok a véleményedre :)

    VálaszTörlés
  6. Két vagy három hétig fogom csinálni kúraszerűen a "kezelést", és a végén mindenképp írok a tapasztalataimról, de ha gondoljátok, közben is írok még róla.:) Jaj én is nagyon remélem, hogy használni fog :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én szeretném ha írnál közbe is :D egyébként köszi a dicséretet :$

      Törlés
  7. -Nekem is bevált, nagyon szeretem.. Tesztet is csináltam, előtte-utána képekkel. http://crazyladystar.blogspot.com/2012/04/essence-ultra-strong-nail-hardener.html

    -Alaplakknak csapnivaló, egyben lejön a színes lakkal együtt mint valami fólia. Leginkább mosogatás/fürdés után jött fel.

    -Illetve az enyémen van magyar felirat. A hátulján a címkét "szét" lehet nyitni. De itt még nincs vége: ha az első oldalt "lehúztad" húzd le a második réteget is, és ott a magyar figyelmeztetés <)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, láttam már a te posztodat, többek között az indította el a folyamatot, hogy akkor ez most nekem kell :D

      Lehet, hogy neked nem jött be, de én több, különböző lakkot is kentem már rá, mindegyiknél teljesen jól szerepelt mint alaplakk, két napja van fönn, egyáltalán nem jött le egyelőre a festék.

      Igen, a széthúzásig eljutottam, de azt nem láttam, hogy van egy második réteg is, akkor ezt most csekkolom, köszönöm szépen :)

      Törlés
    2. Eddig kb 3 essence lakkal próbáltam, meg egy Lora lakkal. Valahogy azt vettem észre, hogy a vizet nem szereti :D Akár a pár órás lakk is kezdett a szélénél felpöndörödni (nem tudom máshogy írni, tényleg pöndörödött :D ).
      Mondjuk, ugyan olyan gyorsan száradt és normálisan terült el rajta a színes lakk.
      Most épp kísérletezem vele, hogy alapozónak használhassam, mert a dilemma ugye adott: lakk vs erősítő :D

      Törlés
    3. Igen, értem, ez így elég gáz lehet... Nem tudom, neked miért nem működik úgy, mint nekem, és nem is akarom magam ismételni de csak azt tudom mondani h nekem nem volt vele problémám. Egyébként Essence-en kívül tök noname, márkátlan lakkokat használtam rá.

      Törlés
  8. Sziasztok! Adjatok tanácsot. Karácsony előtt megcsináltattam a körmöm, aztán úgy döntöttem, leállok vele. A műköröm lejött, a sajátom viszont ramaty állapotban van. Megvettem ugyanezt a körömerősítőt, gondolván segít a regenerálódásban. Először, amikor fölkentem a körmömre, el sem akartam hinni, hogy ez történik. Fájt! Az egész körmöm, fájni kezdett. Gyorsan leszedtem, aztán vártam kb. két hetet, és újra a körmömre kentem. Ugyanúgy fájtak a körmeim, mint előbb. Szerintetek mi lehet az ok?

    VálaszTörlés