2012. június 2., szombat

Lélekemelő ♥ IV. Motiváció edzéshez

Sziasztok!
Egy újabb Lélekemelő posztot hoztam, mert elég rég volt a legutóbbi.
Emlékeztek még a Nagy fogyás elhatározásomra? Nos, abban iszonyúan kudarcot vallottam, nem is tudom, fogok-e még írni ilyen témában, minden esetre most újra eltökéltem magam, voltam is ma futni :)
Ebben a bejegyzésben pedig olyan képeket válogatok össze, amik engem motiválnak. A forrás, mind mindig, weheartit.com.

Ha a lábaid elfáradnak, fuss a szíveddel!

Tedd magad büszkévé!
A hang a fejedben, ami azt mondja, nem vagy rá képes, hazudik.
Ha most elkezded, hamarabb látod az eredményét, mint ha holnapig vársz. Kezdd ma!
A nyár közeledik, ne add fel!

Szívesebben mondanám, hogy megcsináltam, mint hogy feladtam.

Kicsit jól érzem magam most, sokkal rosszabbul később / Kicsit rosszul érzem magam most, sokkal jobban később
Jelentkezz ki. Kapcsold ki a gépet. Eddz!

Eléred, ha teszel érte. Eléred, ha soha nem adod fel!
Ami nem öl meg, az erőssé tesz

 Ezek lettek volna az én kedvenceim.

Titeket mi motivál edzéskor?
Szép estét,
Eszti




2 megjegyzés:

  1. De cuki a kis egér ^^ Engem az eddig elért eredményeim motiválnak, meg egy ruha, ami nagyon tetszik és majd milyen jól fogok benne kinézni ha teljesitem az edzést :D A blogomba erről mindent leírtam :)http://prettylittle-dreams.blogspot.hu/2012/06/lifetilt.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Megnézem a posztodat mindjárt :) Egyébként én is ilyesmivel szoktam magamban tartani a lelket, miniszoknyák, bikinik képe magam előtt, ilyesmik.. ;)

      Törlés