2011. november 13., vasárnap

NOTD és körömlakkteszt

Sziasztok!
Ma voltam a Müllerben, ahonnan hazahoztam egy gyönyörű Essence csillámos fedőlakkot, anyuval pedig még beugrottam az Aldiba, ahol egy számomra nem ismert márkával találkoztam, az Ombia Cosmetics-szel. Mivel minden körömlakkjuk 199 Ft-ra volt leárazva, gondoltam, ezt ki kell próbálni, így született ez a köröm-dizájn.                            



És most nézzük ezt az új lakkot. Mit ígér a gyártó?
"Brilliant color & care +Calcium, Jojoba oil, Aloe Vera.
Az Ombia Cosmetics körömlakk ragyogó színt kölcsönöz a körmöknek, intenzív védelemmel kombinálva. A kálcium erősíti a köröm szerkezetét, az aloe vera elősegíti a regenerálódást és a jojoba olaj biztosítja megfelelő nedvességtartalmát. A köröm rugalmas marad és védett a káros környezeti hatásokkal szemben"

Hát, majd meglátjuk :)
Nekem kívülről szemlélve kicsit túl folyékonynak tűnt, de végül ez nem okozott problémát. Az első réteget könnyű volt felvinni, a vastag ecset egy húzásra befestette a körmöm egész felületét, és nagyon gyorsan megszáradt, de nem volt túl erős a színe, ahogy azt láthatjátok is.
A második réteg szépen lefedte a körmömet, bár a fehér rész egy kicsit átsejlik, de nem vészes. Annyi negatívumot tudnék felhozni, hogy a második réteg felvitele nehezebb volt, mint az első. Nem oszlott el olyan jól a lakk, mint az elsőnél, és kicsit csíkos is lett, de nem feltűnően. Ez a réteg is szuper gyorsan megszáradt, és bár nem az én stílusom, de egész megtetszett ez a nude szín.
Végül a gyűrűs és a hüvelykujjam körmére kentem két réteget az essence lakkból is, végül fedőlakk, és kész is voltam :)

Összességében szerintem 199 Ft-ért abszolút megérte, nem hiszem, hogy magában túl sokat fogom használni, de alaplakknak, illetve francia manikűrhöz szerintem kiváló.
Sok blogon olvastam, hogy az egyetlen és igazi nude körömlakk az az essence french nude, de szerintem ezt is érdemes kipróbálni. Arra még kíváncsi vagyok, mennyi idő múlva fog elkezdeni kopni... Sajnos a legtöbb lakkom nem túl hosszantartó.

Szóval, örülök, hogy megvettem ezt a körömlakkot, ha tetszik, csapjatok le rá ti is! A márkával szemben még egy kis észrevétel: ez volt az egyetlen szín, amit "megkívántam", a többinek egyáltalán nem tetszett a színe, a szájfényei (szintén 199-re leárazva) szerintem eléggé ocsmányak voltak :)

Akkor összegezzük, ami a körmömön van:
1. Ombia Cosmetics Nailcolor 11 French Touch (két réteg) 199 Ft, Aldi
2. Essence nail art special topper 02 Circus Confetti (két réteg) 549 Ft (?), Müller
3. Essence nail care so strong! nail thickener, régi, Rossmanos leárazásból


Remélem tetszett, és hasznos volt!
Ti hogy álltok az ismeretlen dolgok kipróbálásával? Szeretitek a nude stílust?
Sziasztok, további szép napot,
Eszti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése