2012. március 23., péntek

H&M Luscious peaches ajakápoló teszt

Sziasztok!
Egy új tesztet hoztam nektek, ugyanis megkaptam a kívánságlistámról a H&M barackos ajakápolóját. Ezek még mindig nem az én fotóim, a képek forrása ez a blog:
glamourmoes.blogspot.com





Szóval... A szájfény a különleges doboza miatt tetszett meg: egyszerű fém doboz, körben kis mintával, nagyon letisztult design de mégis olyan "luxus" érzetet sugároz. Külön tetszett, hogy kibontatlanul is látszik a termék, és a halvány barackrózsaszín szín még szép is.

Tehát ezt látjuk kívülről, na de mi van belül? Nem is olyan egyszerű a kérdés, mint amilyennek tűnik, ugyanis a doboz fedelével konkrétan meg kell küzdeni, ha le akarjuk venni. (Általában a barátnőmet szoktam megkérni, hogy nyissa ki, ő sokkal ügyesebb és gyorsan megy neki, szóval lehet, hogy ez az én hibám, nem a szájfényé...)

 A kis dobozban kellemes illatú és állagú szájfény van, amit én az ujjammal szoktam felvinni (nem a leghigiénikusabb megoldás, hiába mosok előtte kezet, mégis kerül bele egy-két nagyon picike szöszmösz).
Az anyag az ajkaimon könnyen eloszlik. Nincs túl erős színe, felkenve olyan, mint egy sima átlátszó szájfény, de nem is azért vettem, hogy fedjen. Ami meglepő volt, az a tartóssága, ebben kellemesen csalódtam, én 1,5-2 óra múlva is éreztem még a számon úgy, hogy közben ettem, ittam, beszéltem...

Összességében tartós, valóban hidratáló hatású kis készítmény, bár a kiszerelése szerintem hiába szép és különleges, nem túl praktikus. Az ára 490 Ft, szerintem ez ezért a mennyiségért jó ár, én ha elfogy, nem fogom újra venni, de azért ezt használni fogom. :)
Szerintem a szépsége, elegánssága miatt akár ajándék is lehet.
A luscious peaches-en kívül két másik árnyalatban kapható (vaníliás és csokis, nem tudom a nevüket).

Nektek van valamilyen H&M ajakápolótok, szájfényetek? Ha igen, meg vagytok elégedve vele?

Kellemes pénteket, jön a hétvége, kitartás!
Eszti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése