2012. március 16., péntek

Lélekemelő ♥ II.

Sziasztok!
Amikor megláttam ezt a képet (illetve, szöveget) a weheartit.com oldalon, tudtam, hogy eljött az ideje egy újabb "Lélekemelő" posztnak. Nem tudom, hogy ezeket olvasni ugyanolyan jó érzés-e, mint megírni, de remélem igen!
Az angol szöveget én fordítottam, remélem, tetszeni fog, és ezek a kis gondolatok egy picit jobb kedvre derítenek titeket. (Nem mintha azt gondolnám, hogy búskomorak vagytok, de a boldogságból soha nem elég.)



Azok az igazán egyszerű dolgok, amiket imádok
- Amikor valaki magától küld nekem sms-t
- Énekelni a zuhany alatt, és úgy érezni, hogy sztárnak kellene lennünk
- Azok a tüzes, vörös naplementék. Én is így akarok elmúlni...
- Összemosolyogni az osztályterem túloldalán ülő barátaimmal
- Lenyűgöző könyvek
- Kontrollálhatatlan nevetés
- Azok a késő éjszakába nyúló beszélgetések a barátaiddal, amikor minden olyan természetesen jön, és tudod, hogy minden köztetek marad
- Táncolni az esőben
- Aranyos, öreg párocskák, akikről tudod, hogy örökké együtt voltak és lesznek
- A melengető érzés, amikor valaki azt mondja: "szebbé tetted a napom"
- Az arcába mosolyogni annak, aki megbántott
- A kávé illata egy esős reggelen
- Azok a napok, amikor minden barátom jókedvű, és nem érdekel, mit gondolnak mások, csak jól érezzük magunkat


Annyira igaz az összes :)

Nektek vannak ilyen pillanataitok? Mitől érzitek magatokat bármikor sokkal jobban?
Osszátok meg velem, mert tényleg érdekel :)

Sziasztok,
Eszti

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Képzeld ma annyira rossz kedvem volt egy pár dolog miatt, egész nap depis voltam. Aztán valahogy idekeveredtem a blogodra és elolvastam ezt a posztot. Nagyon sokat segített ez a pár sor <3
    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy örülök, hogy segített, amit itt találtál! Köszönöm, hogy megírtad ezt nekem, feldobtad az estém.:))

      Törlés