2012. március 11., vasárnap

Legkedvencebb mintám



Sziasztok!
Észrevettétek már, hogy minden időszaknak megvannak a tuti befutó mintái? Kockás, pöttyös, csíkos... Az utóbbi időben pedig mindent elleptek a baglyos nyakláncok és gyűrűk.
Mostanság pedig felütötte a fejét egy új őrület, amibe rögtön beleszerelmesedtem (akármilyen furcsa is ez a szó, nem tudok jobbat mondani). Egyelőre Magyarországon, ahogy én észrevettem, még nem annyira elterjedt, de egyre inkább azzá válik...
a fecskeminta!

Beszéljenek helyettem inkább a képek... :)
(Forrás)



Sajnos bénázik a Blogger, ezért nem tudok több képet beilleszteni, de biztos, hogy láttatok már ilyen mintás darabokat ezelőtt is.
Szerintem iszonyú nőies, játékos, még elegáns is, nagyon tetszik. Biztos, hogy csinálok vele valamilyen DIYt, talán egy fehér balerina cipőt vagy egy táskát borítok be pici madárkákkal, majd ahogy jön... :)

Nektek tetszik a fecskeminta? Hordanátok ilyen darabokat?

Üdv,
Eszti

2 megjegyzés:

  1. Nekem van már egy h&m-es felsőt, olyan cuki :)

    VálaszTörlés
  2. A H&M-ben lehet ilyen mintájú felsőt kapni? :)) Oké, akkor szerintem
    vigyázz h&m jövőőőőőőők!! :DD
    Köszönöm az infót :)

    VálaszTörlés