2012. március 24., szombat

Köröm inspirációk estére

Sziasztok!
A weheartit.com oldalon (igen, annyit hivatkozom rá, aktuális kedvenc oldalam *.*) gyönyörű köröm díszítéseket lehet találni.
Én a kedvenceim közül szemezgettem amikor összeállítottam ezt az inspirációt, remélem, nektek is tetszenek, és kedvet kaptok a kipróbálásukhoz, én biztos, hogy próbálkozni fogok! :)
(A blog oldalsávjában megtaláljátok a We heart it bannerét, ha a követtek engem, megnézhetitek a többi "lájkolt" képemet!)
Körömnyomdával készült. Szeretnétek körömnyomdás leírást a blogba? :)

Nagyon tetszik a vége felé sötétedő festés, és a fekete elválasztás, biztos kipróbálom!

Ennyire azért nem bízom a kézügyességemben, de nagyon mutatós!

Gyönyörűek ezek a leopárd mintás körmök!

Az édességek kedvelőinek...

Szexi leopárdminta egy kis játékossággal... Imádom a pasztell alapot!

És további szépségek ömlesztve. Nézzétek a kis kék pingvineket! Ezt ki kell próbálnom!
Tetszenek nektek ezek a köröm design-ok? Kipróbálnátok valamelyiket? Gyűjtsek még ilyen inspirációkat, vagy step by step leírásokat?

Holnap lépésről lépésre hajviseleteket gyűjtök össze nektek a weheartit.com-ról!
Szép estét, jó éjszakát, és el ne felejtsétek az óraátállítást!
Eszti

2 megjegyzés:

  1. Nekem ezek nagyon nagyon tetszenek *.*! Igen, légyszi csinálj körömnyomdás cikket is !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is csudijók, majd még hozok ilyen válogatást, mert szupereket találtam :)
      Rendben, ha érdekel titeket, akkor ha újra jó lesz a fényképezőm, csinálok egy step by step leírást a körömnyomdáról. :)

      Törlés