2012. április 8., vasárnap

Fashion TAG

Sziasztok!

Ez az első TAG az oldalon, úgyhogy nem tudom, milyen visszhangot fog kiváltani belőletek, de mivel úgy is gondolkodtam rajta, hogy jó lenne több személyesebb poszt, itt van ez a kis divattal kapcsolatos kérdőív.
Nuckuruc blogján találtam, nézzétek meg az ő válaszait is! :)


1. Szoknyás vagy nadrágos típus vagy inkább?

Nadrágos. Ezelőtt kb két évig nem voltam hajlandó szoknyát felvenni, abból a megfontolásból, hogy "túl vékonyak" a lábaim, én bizony nem mutogatom őket szoknyában. Aztán egy ideje rájöttem, hogy mégsem utálom a fogpiszkáló virgácsaimat, és most már szívesen hordok szoknyát is, de nagyon kevés van, a készlet feltöltése folyamatban :)

2. Arany vagy ezüst kiegészítőket viselsz szívesebben?

Ez szintén most van megváltozóban, eddig szinte csak ezüstöt hordtam, mostanság már gyakrabban és bátrabban variálok az arannyal is, de ez attól függ, hogy milyen ruha van rajtam aznap.

3. Clutch. Igen vagy nem?

IGEN! Még nincs, de iszonyatosan tetszik és a wishlist első helyén áll. :) Ha viszont veszek, akkor biztos, hogy olyat, amin van vállpánt is vészhelyzet esetére, mert nem tudom, hosszú távon milyen lehet kézben tartani.


4. Van kedvenc üzleted? Ha igen, melyik?

Nagy turkáló-mániás vagyok, ezért ide sorolnám a turikat is, egyébként a kedvenceim a tipikus pláza-boltok, mint New Yorker, Tally Weijl, H&M.


5. Mit gondolsz a platformtalpú cipőkről?

Leges-leges-legkedvencebb :) Egy jó platform cipő még kényelmesebb is, mint a vékony talpú társai, és hozzá gyönyörű, nőies, szexi... Egyetlen hátránya, hogy alapból magas vagyok, és egy bizonyos sarokmagasság után már eléggé a colos kategóriába tartozom. :D


6. A koptatott farmer ciki vagy még hordható?

Hát van különbség a kínais koptatott meg a normális koptatott között... Nekem nem nagyon van ilyesmim, de ha lenne, biztos, hogy nagyon vigyáznék, mivel párosítom, csakis nagyon minimál cuccokkal, mert könnyen paradicsommadár lesz az emberből, ha nem vigyáz :) Szóval odafigyelve hordható.

7. Neon vagy pasztell?

Nehéz kérdés, de legyen a pasztell. Vagy inkább maradok az arany középúton, és tavasszal még pasztell, de nyáron már neon, ilyet lehet? :))


8. Sok olcsóbb bizsu vagy kevés, de drágább örök darabok?


Hozzám a sok, olcsó bizsu közelebb áll, szeretem, ha sok minden csilingel a csuklómon, és szeretem a nagyobb, feltűnőbb darabokat is (noha nem halmozni), szóval az igazgyöngy fülbevalót egyelőre meghagyom a milliomosfeleségeknek, de ki tudja, lehet, hogy a korral változik az ízlésem ilyen téren.


9. Arra törekedsz, hogy kövesd az aktuális divatot vagy inkább a saját stílusodat képviseled?

Ez egy nehéz kérdés. :) Ha az aktuális divat nem fedi a saját stílusomat, akkor nem fogom követni, szóval ha az a kérdés, akkor a stílusom a fontosabb, igen. Viszont vannak esetek, amikor a saját stílusom alakul, formálódik, talán éppen az aktuális divat hatására. Eléggé csavaros, elgondolkodtató választ adtam?


10. A ruháid zöme neutrális árnyalatú, és azokat párosítod a kedvenc színedben pompázó darabokkal, vagy a szivárvány  minden színe megtalálható a szekrényedben?

Hát, a szekrényem elég színes, az biztos, de inkább az előző csoportba sorolnám magam.


+1: A sminked passzítod az öltözékedhez vagy fordítva?
Az aktuális öltözékem szabja meg a sminkem, igen, de általában alapszínekkel sminkelek, úgy, hogy bármihez menjen.



Tetszett ez a TAG, legyen még ilyen? :)
Ha szeretnétek, töltsétek ki ti is, és linkeljétek kommentben, szívesen elolvasom mások válaszait is! :)
Kellemes Húsvétot mindenkinek!

Eszti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése