2012. április 20., péntek

Hajápolás II. - progress fotó

Sziasztok!
Hadd kezdjem két, a témához nem kapcsolódó bejegyzéssel. Először is, örömmel osztom meg veletek a nagy hírt, hogy a fényképezőm visszatért az élők közé :)) Másodszor pedig, aki szintén blogger, az már észre vehette, hogy teljesen megújult a kezelőfelület, én ezzel ma szembesültem, és a hideg kiráz tőle, minden máshol van, mint megszoktam, és nagyon idegesítő :) (Mondjuk még mindig nem annyira, mint a facebook idővonal, amit nem emlékszem, hogy beállítottam volna, de van :()

De akkor térjünk is vissza a hajápoláshoz. Még jóó régen írtam egy posztot arról, hogy nagy hajnövesztésben vagyok. Azóta szedtem Revalidot, meg igyekeztem kb minden talált jótanácsot alkalmazni, hogy szebb legyen a hajam ill. gyorsabban nőjön. Nézzük akkor a fotókat, és derüljön ki az igazság, változott-e egyáltalán valamit a helyzet?
Szóval ilyen volt régen
És a legutóbb készült kép (bár ez is minimum egy hónapos)

Hajvégek (igen, egy kicsit pózer kép, bocsi!)

Szerintem egy kicsit azért nőtt, és lehet, hogy a fényviszonyok voltak mások a fotózásnál, de nekem sokkal egészségesebbnek, fényesebbnek tűnik a hajam az újabb képeken. :)
Szerintetek?

Ezeket használtam:
- Revalid kapszula (de még abbahagytam, mielőtt az összes elfogyott volna, minden különösebb ok nélkül, egyszerűen képtelen vagyok folyamatosan szedni valamit, volt, hogy elhagytam egy fél levélkét, vagy napokig elfelejtettem beszedni... gáz, de ez van :/)
- Gliss Kur intenzív ápoló sampon + balzsam tápláló olajokkal (a narancssárgák), nővérem ajánlotta, tényleg nagyon jó, de notórius samponváltogató vagyok, most, hogy ez elfogyott, biztosan egy másikat fogok kipróbálni.
- Hidratáló testápoló a töredezett hajvégek ellen. Nem vicc! A Pretty and Nice blogon találtam, ITT, az ötletet, és tényleg beválik! :)
- Egy másik oldalon olvastam, hogy a hajnak jó, ha hideg vízzel fejezzük be a hajmosást. Ennek annyira nem mentem utána, de lehet benne valami, ugyanis a koleszban gyakran előfordul, hogy langyos, vagy hideg vízben kell hajat mosnom, és eddig nem láttam kárát! :)
- Nem éppen hajápolás, de az is ide tartozik, hogy mivel gyorsan zsírosodó hajam van, minden héten legalább egyszer használok szárazsampont. Nekem a Balea Trend it up!-ja van, és az egyik legjobb szerzeményem, róla bővebben itt olvashatsz tesztet.

Nos, mi a véleményetek a "fejlődésemről"? Azért van még hova... :) Nektek milyen tippjeitek, trükkjeitek vannak a hajápolásra?

Szép estét, puszi,
Eszti

6 megjegyzés:

  1. nagyon szép a hajad! látszik, hogy sokat javult :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Igazából eddig nem is vettem észre, de így a két fotóval egymás mellett tényleg látszik... úgy örülök neki :)

      Törlés
  2. Szerintem is látszik, hogy egészségesebb lett :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is nőtt a hajad és egézségesebb lett. A hidratálü testápolpós cucc édkesen hangzik, kipróbálom, de én nem igazán szertnék hosszú hajat: a majdnem a vállamig érő hossz a nekem való :)

    http://bubbiful.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is így voltam vele :) Minden esetre a vállig érő haj is töredezhet, és végülis ez a módszer arra nyújt megoldást/azt próbálja megelőzni.

      Törlés