2012. április 6., péntek

Gyors infó: DM zsákbamacska 100 pontért

Sziasztok!
Sminkboxon már sok blognál láttam, hogy írtak a lányok a DM-ben kapható "zsákbamacskákról". Nekem rögtön megtetszett a kezdeményezés, mivel a csomag tényleg rengeteg dolgot tartalmaz és csak 100 pontba kerül, ezért elkértem anyum kártyáját és beszereztem :)
Mivel még mindig rossz a fényképezőm, nincs a cuccokról fotóm, de nagyon örültem mindennek. Három kedvencem a csomagból a pink kristályos fülbevaló, a gyönyörű essence multi dimension csillogó lila lakk és az essence-es szempillaspirál.
Volt még a csomagban egy Miss Sporty körömlakk, parfümminta, mini fogkrém, Balea termékminta és egy 25%-os kuponfüzet.

Szerintem nézzétek meg, 100 pontért abszolút megéri. :)

Ma nagy örömömre megérkezett a TeSminked.hu-s BYS rendelésem is, egy szuper rúzst és egy barna palettát szereztem be, nagyon elégedett vagyok velük, majd mindenről fogok írni részletesen.

Jó hír: szerdán visszük szervízbe a fényképezőm, onnantól számítva körülbelül egy hét, és meggyógyul a kicsike. :D Szóval akkor majd jönnek újra az NOTD bejegyzések, újdonságok, haulok (rengeteget turiztam a hónapban :)) stb.

További szép estét, puszi,
Eszti

2 megjegyzés:

  1. Szia! Szerintem az egész csomag nem ér meg 100pontot. Kiszúrták a szemeteket pár forgalomból kivont Essence meg Mis Sporty termékkel (inkább elosztogatták, mert csak rájukromlott volna).... mind2 alacsony kategóriás termékeket jelent sajnos, mind árra, mind minőségre. Egy krémmintával, amit lehet ott helyben is hazavihetsz ha raknak ki belőle prospektusos mintát (szoktak idővel) egy minifogkrémmel (értéke nem éri el az 50Ft-ot ha a nagy kiszerelés árát nézzük))+1 parfümmintával (a szintén nem minőségi illatból persze)...... és ehelyett megvehettetek volna 2 minőségi terméket jóval olcsóbban (50-50pontért). Ok, aranyos a cicás csomagolás, de gondolom nem a csomagolást keni magára az ember... . Mint láttam pár blogon egy bizsu fülbevalót is raktak bele (ilyet kapsz bármely bizsusnál, olcsó), az sem nagy szám, ha valaki kifogta a 15%-os végösszegi kupont az még talán jól járt, mert a hozzá adott 25%-os kuponok felejtősek.
    Nekem is van 100 felesleges pontom, de nem hülyeségre fogom beváltani. Erre a csomagra biztos nem... .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, én anyum kártáját használtam, amin volt kb 500 pont, abból 100-at elhasználni rá nekem abszolút megérte, a MIss Sporty lakkot a húgom kapta meg, mert az ilyen halvány árnyalat volt, neki általános iskolában tökéletes, örült is neki...
      Én az Essencere nem mondanám, hogy minőségében alacsony kategóriás, abszolút meg vagyok elégedve majdnem minden termékükkel, amit megvettem, az meg, hogy olcsó, szerintem nem hátrány, átlagos kollégista vagyok, nem engedhetek meg magamnak high-end termékeket.
      Nem érzem úgy, hogy átvertek volna a csomaggal, de mindenkinek a szíve joga eldönteni, mire költi a pontjait. Ha csak 100 lett volna, lehet, hogy nem veszem meg, nem tudom..:)

      Törlés