2012. április 12., csütörtök

Jót, olcsón IV.: Homemade körömmatrica, avagy mire jó még a cellux?

Sziasztok!
Erre a szuper ötletre szintén a neten találtam, a TheBeautyDepartment-en tették közzé.
Nekem fenn van a kipróbálandók listáján, sajnos most nem, csak jövő hétvégén megyek haza, hogy megalkothassam... a saját körömmatricáimat! :)
  
A lépések roppant egyszerűek:
1. Fogj egy celluxot, ilyen kis "tartóval" együtt (az istennek se ugrik be a neve, van egyáltalán?)
2. A képen látható módon fesd be a kívánt színű körömlakkal
3. Várj száradásig, majd vágd le a befestett cellux-darabot, és vágj ki a lakkos részből formákat, amit a körmödre szeretnél tenni
4. Szimplán ragaszd rá az elkészült matricákat a körmödre, majd jöjjön egy réteg fedőlakk
5. És kész! Egyszerű, filléres, mutatós, a lehetőségek korlátlanok!

Ez ismét egy újabb példa arra, hogy milyen egyszerűen lehet klassz dolgokat csinálni, illetve arra, hogy a celluxot szinte bármire használhatjuk, segítségül hívhatjuk körömdíszítéshez, mint ahogy én tettem itt, tusvonal meghúzásához, és most már a fenti módszert is ismerve körömmatricákat is készíthetünk vele. Én annyira beleszerettem ebbe az ötletbe :))

Nektek hogy tetszik ez a megoldás? Ki fogjátok próbálni?

Szép estét mindenkinek, puszi,
Eszti

14 megjegyzés:

  1. Szia Eszti! Ez nagyon jó ötlet, szerintem hétvégén ki is próbálom. Remélem bemutatod, mit alkottál. :) A cellux-tartót csak "csigá"-nak hivom... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Szia!
      Igen, sajnos csak jövő hét végén megyek haza, de akkor mindenképp kipróbálom, és talán már a fényképezőm is visszatér az élők közé :)) ha te is kipróbálod, szívesen látnék róla fotót! :) Csiga, tényleg, de ötletes :D

      Törlés
  2. http://thebeautydepartment.com/ Itt a forrás! Pár napja rakták ki, még az első oldalon van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Linkelem is, ne maradjak forrásmegjelölés nélkül :)

      Törlés
  3. Birja a vizet?(pl.kézmosàs)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát még nem próbáltam, de mivel egy réteg fedőlakk van rajta, nyilván :)

      Törlés
  4. I will love you FOREVER 4 this :-) Kösziiiii

    VálaszTörlés
  5. Szia! Írtam a héten e-mailt, megkaptad?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Sajnos a koliban nincs mindig annyira jó net, hogy megnézhessem a mailjeimet, így a héten még nem sikerült, de amint tudok, válaszolok neked!

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  6. Ez egy nagyon jó ötlet! Egyszerű, olcsó, király :D

    VálaszTörlés