2012. április 22., vasárnap

DIY Paradicsomos arcradír Michelle Phantől

Sziasztok!
Amikor a tojásos arcmaszkról írtam nektek, sokan mondtátok, hogy legyen még ilyen videós bejegyzés, ezért most a másik kedvenc Michelle Phan videómat hoztam nektek, egy paradicsomos arcradírt.




(Az első egy percben a paradicsom áldásos hatásairól van szó, akit az nem érdekel, nyugodtan ugorja át.)
Szóval, a lépések a lehető legegyszerűbbek.
1. Vágd le egy paradicsom felső részét, a kis zöld levelek, vagy mik, tökéletesek lesznek fogónak.
2. Egy kis tálba tegyél kristálycukrot.
3. "Mártsd bele" a paradicsom kalapkát a cukorba, hogy a cukor rátapadjon, majd dörzsöld vele az arcod gyengéden. Ismételd ezt a lépést, amíg mindenhol leradíroztad az arcod.
4. Ezután mosd le a cukrot langyos vízzel.
5. Ta-dáám, új bőr :)


Kinek tetszik ez a szuper ötlet? :) Ki fogjátok próbálni?

Eszti

8 megjegyzés:

  1. Absolute!!
    még MA kipróbàlom!

    VálaszTörlés
  2. Mindenképp ki fogom valamikor! :)

    VálaszTörlés
  3. Sok sikert hozzá mindkettőtöknek, majd írjátok meg a tapasztalataitokat! :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt én is ki fogom próbálni. :)Kíváncsi vagyok rá!

    VálaszTörlés
  5. Én is tuti kipróbálom!

    http://bubbiful.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  6. AWW, how cool!! i love the video!! i have never done one, but maybe i should! :)

    love K

    VálaszTörlés