2012. április 17., kedd

Sokoldalúság díjat kaptam!

Sziasztok!
Kis kihagyás után újra itt vagyok, de egyelőre csak azért, hogy megosszak veletek valamit, aminek nagyon örültem, méghozzá azt, hogy sokoldalúság díjat kaptam, Enengától! Ezúton is köszönöm szépen!
 Még soha nem kaptam ilyen díjat, úgyhogy remélem sikerül mindent jól megcsinálnom.
7 új dolgot kell elárulnom magamról és 15 embernek továbbadni, kezdjük a hét újdonsággal!:)
1. A Remington hajvasalómat 800 Ft-ért vettem használtan a neten - és imádom!
2. Imádom a Knorr Snacky Noodles levest, koliban folyton azt eszem.
3. Az a dolog, amit legkevésbé szeretek magamon, azok a kicsit elálló füleim.:$
4. Kicsi korom óta szeretek "kreatívkodni", szoktam gyöngyöt fűzni, gyurmázni, dekupázsolni, varrni, hímezni, festeni stb.
5. Ez akartam lenni kiskoromban (kronologikus sorrendben): kukásember, bolti eladó (ezek még nagyon kicsinek :D), kreatív hobby boltos, színésznő, divattervező.
6. Az óvodai jelem babaruha volt, ami miatt, ha elmondom, a mai napig mindenki kiröhög, mondván olyan jel nincs. Pedig VAN! :)
7. Az első dal, aminek végig tudtam a szövegét, a Tankcsapdától a Mennyország Tourist volt.

És most nézzük, kiket olvasok! A feladat azt mondja, hogy 15 embernek adjuk tovább - szerintem felesleges lenne csak azért megneveznem egy-egy blogot, hogy meglegyen a 15, nem tudok ennyit felsorolni, amit nap mint nap olvasok, úgyhogy a bűvös hetesnél maradtam... Ők azok a lányok, akikhez szívesen benézek bármikor:
Ingrid, akinek a blogja tisztaprofilú körmös blog
Dia, akinek a blogján van minden, ami szem-szájnak ingere, outfit, smink, DIY...:)
Viki, akié szerintem az egyik legszínvonalasabb divat és szépségblog
Belle, akinél megtalálom a legjobb teszteket
Reni, akihez szintén mindig szívesen megyek egy kicsit olvasgatni
Mich, aki iszonyú kreatív :D
Suzy, akinek imádom az írásait, tesztjeit és a Kreatív Keddes sminkjeit

Még egyszer köszönöm szépen Enengának a díjat, feldobta a napom!♥

Puszi, szép estét,
Eszti

4 megjegyzés:

  1. de aranyos vagy köszönöm:))

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon kedves tőled, köszönöm szépen! :))
    Én is kreatív hobbys akartam lenni és emellett még másodállásban régész is, Indiana Jones hatására. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj ne is mondd, a mai napig ha látok egy filmet, vagy olvasok egy jó könyvet, beindul a fantáziám :))

      Törlés