2012. április 21., szombat

(Nagyon mini) BLOGSALE

Mondhatnánk úgy is, hogy Blogsale - part 1.
Ugyanis megszavaztátok még régebben a blog oldalsávjában, hogy legyen blogsale, amit tervezgettem már egy ideje. Ez itt csak egy kis, bevezető adag, mert még nem volt időm mindent lefotózni.
(Hogyha sok dolgot találok, akkor külön kategorizálva rakom fel majd őket.)

Forrás

 De még mindenek előtt néhány információ a vásárlásról.
1. Az árak irányárak. Tehát ha sokallod, akkor szívesen engedek belőle, vagy ha több dolgot veszel, kaphatsz kedvezményt, esetleg elengedem a pk-t stb.

2. Az árak nem tartalmazzák a postaköltséget. A pk-t a posta honlapján lévő kalkulátorral számolom ki. Ha több dolgot veszel, akkor postaköltséget spórolhatsz.
3. Csak az ajánlott feladással küldött csomagokért vállalok felelősséget!
4. Ha megtetszik valami, azt jelezd kommentben az e-mail címeddel együtt, VAGY írj rögtön e-mailt ide: solyomeszter@freemail.hu

Akkor nézzük. :)

1. Essence @Holographics.com szájfény - prismatic white árnyalat
Nagyon szép, rózsaszínes holografikus szájfény, szerintem maximum 2x használtam.
300 Ft



2. Ombia Cosmetics Nude körömlakk, egyszer kentem fel, róla teszt + további fotók ITT.
300 Ft
 

 3. "Love Rocks" feliratos Miss C felső, szerintem kb 13 éves korosztálynak nyárra akár ajándéknak is jó lehet. Én nagyon régen, és nagyon keveset hordtam... Kérésre mérek. 
500 Ft


 4. SK süthető gyurma bedugós fülbevaló, fehér-piros nyalókás :) Igazi vidám, nyári kiegészítő.
600 Ft

5.  SK süthető gyurma bedugós fülbevaló, nyalókás, zöld-narancs-fehér.
600 Ft

Nos egyelőre ennyi, majd még folytatom a blogsale-es dolgok feltöltését (a rendes posztok mellett), mert rengeteg sminktermékem/ruhám/kiegészítőm van, amit nem használok, de kitűnő állapotban vannak, és szívesen megválnék tőlük...

Kellemes szombat délutánt,
Eszti

5 megjegyzés: