2012. április 7., szombat

Last minute húsvéti ajándék DIY

Sziasztok!
A neten találtam ezt az ötletet. Ha szeretnétek valakinek egyedi, különleges, lélegzetelállító de mégis filléres, pár perc alatt elkészíthető ajándékot adni, itt a megoldás: kedves üzenet egy tojásban!
Nagy fejtörést okozott nekem, hogy vajon hogyan csempészték bele ezt az üzenetet a tojásba, de végül meglett a megoldás. Nézzétek meg ti is a képekkel illusztrált step by stepet itt: Poppytalk: Happy Hippity Hop! (Bolondos, nem igaz?:))
Szerintem iszonyú jó ötlet, nagyon kreatív, mostanában úgyis rá vagyok állva erre az egyszerű de nagyszerű ajándék-témára, szóval lehet még ilyesmikre számítani. :)


Fogtok ilyet csinálni? Vagy esetleg megvan már az ajándék Húsvétra? Szoktatok egyáltalán ajándékozni ilyenkor?

Szép szombat estét, puszi,
Eszti

4 megjegyzés:

  1. Ez aranyos. :)
    Mi húsvétkor csokikat adunk/kapunk. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát így szülőktől, rokonoktól mi is, de van hogy meg szeretnék valakit ajándékozni csak úgy, random, és akkor egy ilyen üzenet pl sokkal személyesebb és kreatívabb is mint venni egy csokitojást szerintem :)

      Törlés
  2. Szia Eszti! Örülök, hogy rád akadtam! Még biztosan visszatérek máskor is! :)
    Ez az ajándék nagyon ötletes. Ahol kifújták a tojást ott csempészték bele a kis üzit, igaz?
    Én már húsvétkor nem igazán kapok, de keresztlányomnak meg unokaöcsémnek mindig vásárolók, és olyan jó látni a kis csillogó szemüket, miközben bontogatják a csokikat. :D Robikám már tudja, hogy ki a nyuszi, de kis keresztlányom még nem. :) Olyan kis aranyos, idén is tiszta csoki lett, aztán mentnük mosakodni még mielőtt unokatesóm meglátja a csupacsoki leányzóját.^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én is örülök, hogy idetaláltál, nagyon jó volt olvasni ezt a mesélős kommentet :)

      Törlés