2012. április 5., csütörtök

DIY Tojásos arcmaszk Michelle Phan-től

Sziasztok!
Ki ne ismerné a youtube-os beauty guruk legfőbbikét, Michelle Phan-t? "Évszázadok" óta tanítja videóiban a sminkelés, szépségápolás művészetét, hogy ilyen költőien fogalmazzak. Kénytelen vagyok erről a tehetséges, szinte mindent elért kiscsajról nimbuszokban beszélni, ugyanis óriási rajongója vagyok!

Ezt a tojásos arcmaszk-videót már régebben is láttam, de most jutottam el odáig, hogy kipróbáljam.
Szerintem fantasztikus! :)
Remélem, sikerült jól beillesztenem a videót, az alapján szerintem minden világos, de ha mégsem, vagy nem beszéltek angolul, íme a lépések:

Szükségünk lesz egy tojásra, egy villára és két tálkára.
1. A tojást válasszuk ketté, egyik tálba kerüljön a sárgája, másikba a fehérje.
2. A villával verjük fel a tojásfehérjét, amikor buborékos a teteje, akkor jó. :)
3. Megtisztított arcunkra kenjük fel a tojásfehérjét - mehet mindenhova: áll, orcák, homlok, orr, stb.
(Én ennél a pontnál kicsit másképp csináltam egy másik videó alapján. A tojásfehérjére kettéválasztott papírzsepi darabokat raktam, és így könnyebben lehúzhattam a cuccost, amikor megszáradt. :))
4. Várjunk, amíg a fehérje teljesen megszárad az arcunkon. A "mosolyteszttel" ellenőrizhetjük, hogy megszáradt-e rendesen: ha csak nehezen tudunk mosolyogni, akkor kész.
5. Mossuk le a fehérjét, majd ugyanezeket a lépéseket ismételjük meg a sárgájával! (Ott már nem használtam pzs-t)

Voilá! Tisztább bőr :) Lehet, hogy beképzeltem, de én utána szinte éreztem, ahogy megkönnyebbül a bőröm. :) Nekem nagyon bejött a módszer, fogom még alkalmazni, az biztos!

Ti ki fogjátok próbálni ezt a tojásos kezelést? Hozzak még ilyen videós ötleteket? :)

5 megjegyzés:

  1. Biztos, hogy nem fogom kipróbálni, mert nem szeretem a nyers tojás illatát, tudom viccesen hangzik, ne nem bírnám ki amíg megszáradna! De kíváncsi vagyok még ilyen videós ötletekre!!

    http://devilgirlmakeup.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hangzik viccesen, miközben csináltam, én is pont azon gondolkodtam, hogy nem a legjobb illatú :S Lesznek még videós ötletek szerintem, már találtam is párat, amiről fogok írni. :)

      Törlés
  2. Undorodok a nyers tojástól, úgyhogy nem fogok kipróbálni :$ De én is kíváncsi vagyok még ilyen ötletekre. :)

    VálaszTörlés
  3. Én csak megenni nem bírom az ilyen nyers cuccokat (még jó h nem is kell :D) de amúgy elvagyok velük :)

    VálaszTörlés