2012. április 21., szombat

Vásárlós TAG

 Sziasztok!
Ma a Fuck Yeah Pretty Nails blogon talált TAG-et hoztam nektek, remélem, tetszeni fog!
Forrás

 1. Van olyan sminkmárka, melyet egy időben sokat használtál, de ma már szinte eszedbe se jutna utána nyúlni az üzletben? 
Az első körömlakkjaim, szemceruzáim S-he vagy Miss Sporty termékek voltak, ezeknek a helyét nálam teljesen átvette az Essence, ráadásul olyan szinten megemelték az áraikat, hogy nekem még leárazáson sem jut eszembe ott körülnézni.
2. Ha a piacon találsz egy ügyesen lemásolt „márkás” táskát hihetetlenül jó áron, megveszed?
Szívesen veszek márkátlan, de jól kinéző táskát, viszont olyat biztos nem, ami kínai, és ott virít rajta egy lemásolt Chanel, Gucci vagy Luis Vuitton logó. 
3. Szoktál kozmetikumot, parfümöt ajándékba venni másoknak?
Parfümöt még soha nem vettem, de sminket, körömlakkot gyakran.
4. Van olyan holmi, amit szerinted már kissé betegesen gyűjtesz, függetlenül attól, hogy ki tudod-e használni?
Körömlakkok. :) Rengeteg van, sokat nem is használok, le kéne már állni a halmozásukkal, de hát olyan gyönyörűek! Másik gyengém a cipők, de azokat csak szeretném gyűjteni, nincs rá pénzem, hogy olyanokat vegyek, amire nincs kimondottan szükségem.
5. Inkább tervezgetős, vagy spontán vásárlónak tartod magad?
Ha valami drágább cucc kell, akkor előfordul, hogy sokat várok, míg összejön a pénz, és meg tudom venni, de kisebb, párszáz forintos dolgokban elég spontán vagyok.
6. Vettél valaha olyan drágább dolgot, melyet utólag nagyon megbántál?
Nem volt olyan drága, de a tesminked.hu-n rendelt BYS palettát nagyon megbántam, szörnyű a minősége, ilyet háromszáz forintért vehettem volna az egyeurósban...
7. Szoktál lelkiismeret furdalást érezni egy-egy kiadós shopping után?
Igen, gyakran előfordul.
8. Kérdeztél már meg vadidegeneket vásárláskor, hogy szerintük jól áll-e neked, amit épp próbálsz? 
Vásárlókat még soha, de a turiban az eladó nénit szoktam vele fárasztani.
9. Ha az utcán megpillantasz egy lányt valami hihetetlenül szép cipővel a lábán, meg mered szólítani, hogy megkérdezd, hol vette?
Volt már, hogy nagyon gondolkodtam rajta, de végül soha nem kérdeztem még meg. 
10. Vittél már vissza nem tartós fogyasztási terméket az üzletbe azért, mert nem azt kaptad tőle, amit vártál? 
Nem hiszem, szerintem nem volt még rá példa.
+1 Ha egy üzletben udvariatlanul bánnak veled, panaszt teszel, bojkottálod, terjeszted az infót, esetleg nem tulajdonítasz neki nagyobb jelentőséget?
Nem igazán, vissza sem szólok, maximum fejben. De ha egy kisebb boltban, butikban bunkók az eladók, fogom magam és elmegyek anélkül, hogy vennék valamit. Ezt nekik! :)
 
Hogy tetszett ez a TAG? Töltsétek ki ti is, szívesen olvasnám a ti véleményeteket is!
Puszi, Eszti

5 megjegyzés:

  1. Szia! Kitöltöttem :) ha gondolod, itt elolvashatod: http://bellalabeauty.blogspot.com/2012/04/hetvege-van-vasarlos-tag.html

    VálaszTörlés
  2. Én még ma ki fogok tölteni, de addig is nézd eg az oldalam:
    http://bubbiful.blogspot.com/
    Köszi :D

    VálaszTörlés
  3. Ha bunkók velem az eladók tuti panaszt teszek vagy beszólok annak aki beszólt ...
    Kiverem a balhét :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem vagyok ilyen bosszúálló, de teljesen megértelek, ne hagyjuk már magunkat :DD

      Törlés