2012. április 9., hétfő

Lélekemelő ♥ III. - Weheartit válogatás

Sziasztok!
Hoztam nektek egy újabb Lélekemelő posztot, a kedvenc inspiráló weheartit.com-os képeimet. Azoknak, akik nem beszélnek angolul, lefordítottam őket :)
De még mindenek előtt egy kicsit arról, hogy hogyan is válogattam ki ezeket a képeket, a teljesség igénye nélkül. Szóval, mindegyik egy kicsit más.. Valamelyikben a szöveg maga, ami megfogott, vagy az üzenet, vagy csak maga a kép stílusa, hangulata. Én szeretem ezeket nézegetni, és ezért gondoltam, hogy megosztom veletek is.

Csak légy önmagad! :) Ez fontos, és néha nem is olyan egyszerű, mint amilyennek hangzik. Olyan klassz színes ez a kép, én is szoktam ilyeneket firkálni.:D
 Nem tettetem, hogy tökéletes vagyok! Ezt is mindenkinek meg kéne fogadnia!

 Minden nagy egy divatbemutató és a világ a kifutód...
 Nem kezdhetsz új fejezetet az életedben, ha folyton újraolvasod az utolsót!
 Meguntam, hogy unott legyek, mert unottnak lenni unalmas. Ezt csak mert olyan aranyos :)
 Gyönyörű vagy ezek nélkül is! De azért szeretjük használni őket ;)
 Kreatívnak lenni nem egy hobbi, ez egy életforma. Ez a kedvencem :)
 Szar dolgok történnek, szokj hozzá vagy lépj túl rajta!
 Hogy kreatív életet élhessünk, nem félhetünk attól, hogy hibázunk.
A nevetés előnyei:
- Gyógyítja a szívbajokat
- Természetes fájdalomcsillapító
-Javítja a légzést
-Segít a fogyásban
- Jó alvást biztosít
- Kezeli a stresszt
- Szebbé tesz
- Fellendíti a kapcsolataidat
Nincs okod NEM nevetni! :)

Ez lett volna az én motiváló válogatásom hétfő délutánra. Remélem, tetszettek! :)
Puszi,
Eszti

1 megjegyzés:

  1. Az utolsó tetszett a legjobban, de az összes nagyon jó. Párszor már elolvasgattam őket. Remélem még lesz hasonló, lélekemelő az egyik kedvencem^^

    VálaszTörlés