2012. április 9., hétfő

Hófehér körömlakkom története


Sziasztok!
Kapcsolatom a hófehér körmökkel a Notgoingtogetit blogon kezdődött. Dia írt arról, hogy mennyire megtetszett neki ez a stílus, és hogy végül hol, hogyan találta meg a tökéletes fehér körömlakkot. Igen, nekem ennyi is elég, hogy szerelembe essek :).

Olvassátok el Dia cikkjét a témáról ITT. (A kép onnan van)
Elkezdtem hát kutatni egy klassz, "hibajavító színű" lakk után. Az essence-es pultnál nagyot csalódtam, egyáltalán nem találtam sima fehéret. Mivel nem akartam túl sokat költeni rá, gondoltam, megnézem egyeurós boltban is, bár eddig csak rossz tapasztalataim voltak az ottani lakkokkal.
Végül sikerült beszereznem ezt:
Forrás
Rose Nail, 900-as árnyalat, 16 ml, 290 Ft/db.
Bevallom kicsit rossz előérzettel kentem fel a lakkot, de kellemesen csalódtam. Két rétegben gyönyörűen fed és viszonylag gyorsan szárad a kicsike. Fedőlakk persze kellett rá a tartósság érdekében, de nagyon meg vagyok elégedve vele eddig! Ráadásul akkora adag, hogy szerintem egész életemre elég lesz (illetve, előbb fog beszáradni, mint hogy elhasználnám. :()!
Szóval összességében bátran ajánlom ezt a lakkot bárkinek, aki a tökéletes fehéret keresi!

Ez pedig itt egy kritikán aluli webkamerás kép a körmeimről, tíz percet gondolkodtam, hogy meg merjem-e mutatni, de végül is csak a szent cél érdekében, hogy megmutassam, hogyan is fed!



Végezetül néhány fehér körmös inspiráció:
Forrás
Forrás

Forrás
Nektek hogy tetszenek a hófehér körmök? Bejövős vagy felejtős? :)
Élvezzétek ki a húsvét hétfőt, holnaptól sokan már dolgoznak (csak én nem :P)!
Puszi,
Eszti

8 megjegyzés:

  1. De szép ez a lakk :O Ugye nem büdös? Mármint nem rendes körömlakk szagra gondolok, hanem az olcsó lakkoknak más szaguk szokott lenni,és azt én nem bírom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na várj, most megyek, és megszagolom... :)
      Hát, én nem vagyok rá nagyon érzékeny, de szerintem tök átlag körömlakk szaga van, és abból is a visszafogottabb fajta. :)

      Törlés
  2. Úúúúú azt az arany fehér kombót meg fogom csinálni :D Szép fehér ez a lakk, imádom a fehér lakkokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok sikert hozzá, tényleg jól mutat arannyal :)

      Törlés
  3. Én imádom a fehér körmöket, csak olyan hótfehér a bőröm, hogy azt hinnék viziszörny vagyok :D
    Nem, amúgy tényleg a napsütötte bőröm fest szerintem a legjobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel abszolút egyetértek :) Az én bőröm sem kimondottan kreol, de nekem azért tetszik így is, bár lehet majd nyáron gyakrabban alkalmazom.

      Törlés
  4. deszéép!:)) ha elfogy az én fehérem akkor ilyet veszek!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és utólag kijelenthetem hogy egyeuróshoz képest még tartós is :)

      Törlés